Achterhoek marketing verzorgt regio marketing initiatieven die de Achterhoek op een positieve manier toeristisch op de kaart zetten.

Stichting Montferland Marketing

1 Mei is de aftrap van een nieuwe stichting die Montferland op de kaart gaat zetten. De Montferland op 1 campagne was daar al lange tijd mee bezig en is de fundering waarop de stichting verder kan gaan bouwen.

Mooie tijden in Montferland en mooi dat we daar heel actief in meedenken en aan meewerken.

Campagnes

In Gelderland zijn er allerlei gebieden / regio’s waaruit ondernemers ons benaderen om te brainstormen over de promotie van hun gebied. In veel van die regio’s zijn we al langer dan 2 decennia actief met stads- en regiopromotie. Het gastheerschap en de creativiteit in die regio’s ligt bij de ondernemers, die verdienen en krijgen onze volle aandacht.

In de Achterhoek investeren we momenteel in concepten om het gebied rondom Lochem en Bronckhorst beter op de kaart te zetten. Ook hebben we een leuk project waar we aan bouwen die de gemeentes Oude IJsselstreek en Aalten beter op de kaart zetten. We werken aan de promotie van Kasteelstad ’s Heerenberg en zijn betrokken als kwartiermaker bij een nieuwe stichting die Montferland goed op de kaart gaat zetten.

Mooie regio’s en gezellige steden

Time flies when you’re having fun

Vandaag werken we met een team van 4 redacteuren aan een nieuw concept rondom het prachtige coulissenlandschap in de Achterhoek. Ook ronden we de 1ste fase af van ons nieuwe portaal voor Winterswijk.

Achterhoekse zaken krijgt inhoud en redactie , Lisa gaat Melanie begeleiden en met elkaar zorgen ze voor mooie artikelen over Achterhoekse Zaken.

Corona blijft ons allemaal dwarszitten, het is vandaag geen feest voor veel toeristische bedrijven. Het regent weer annuleringen.

Niet echt een dag om vrolijk van te worden dus ook al lanceren we weer 2 prachtige concepten die uiteraard voor de langere termijn gebouwd worden.

Hold oe kreggel!